Babysvømning er for de mindste børn og hvor baby og forældre er i vandet sammen. Det er dog kun baby der tilmeldes holdet.
Gennem lege, sanglege og øvelser, som forældrene udfører sammen med barnet, udvikles børnenes sanser og motorik.
Børnene stimuleres til bevægelse i vandet, hvor de får oplevelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vand.
Der skal være minimum en voksen med i vandet, men begge forældre er velkomne.
Forudsætninger:
Barnet skal veje 3,5 kilo og navlestumpen skal være tørret og faldet af. Er du i tvivl, spørg barnets læge.
Babysvømning er for de mindste børn og hvor baby og forældre er i vandet sammen. Det er dog kun baby der tilmeldes holdet.
Gennem lege, sanglege og øvelser, som forældrene udfører sammen med barnet, udvikles børnenes sanser og motorik.
Børnene stimuleres til bevægelse i vandet, hvor de får oplevelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vand.
Der skal være minimum en voksen med i vandet, men begge forældre er velkomne.
Forudsætninger:
Barnet skal veje 3,5 kilo og navlestumpen skal være tørret og faldet af. Er du i tvivl, spørg barnets læge.
Babysvømning er for de mindste børn og hvor baby og forældre er i vandet sammen. Det er dog kun baby der tilmeldes holdet.
Gennem lege, sanglege og øvelser, som forældrene udfører sammen med barnet, udvikles børnenes sanser og motorik.
Børnene stimuleres til bevægelse i vandet, hvor de får oplevelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vand.
Der skal være minimum en voksen med i vandet, men begge forældre er velkomne.
Forudsætninger:
Barnet skal veje 3,5 kilo og navlestumpen skal være tørret og faldet af. Er du i tvivl, spørg barnets læge.
Haletudserne er for de 1 – 2,5-årige børn og hvor børnene og forældre er i vandet sammen. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Gennem lege, sanglege og øvelser, som forældrene udfører sammen med barnet, udvikles børnenes sanser og motorik.
Børnene stimuleres til bevægelse i vandet, hvor de får oplevelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vand.
Der skal være minimum en voksen med i vandet, men begge forældre er velkomne.
Haletudserne er for de 1 – 2,5-årige børn og hvor børnene og forældre er i vandet sammen. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Gennem lege, sanglege og øvelser, som forældrene udfører sammen med barnet, udvikles børnenes sanser og motorik.
Børnene stimuleres til bevægelse i vandet, hvor de får oplevelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vand.
Der skal være minimum en voksen med i vandet, men begge forældre er velkomne.
Haletudserne er for de 1 – 2,5-årige børn og hvor børnene og forældre er i vandet sammen. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Gennem lege, sanglege og øvelser, som forældrene udfører sammen med barnet, udvikles børnenes sanser og motorik.
Børnene stimuleres til bevægelse i vandet, hvor de får oplevelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vand.
Der skal være minimum en voksen med i vandet, men begge forældre er velkomne.
Haletudserne er for de 1 – 2,5-årige børn og hvor børnene og forældre er i vandet sammen. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Gennem lege, sanglege og øvelser, som forældrene udfører sammen med barnet, udvikles børnenes sanser og motorik.
Børnene stimuleres til bevægelse i vandet, hvor de får oplevelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vand.
Der skal være minimum en voksen med i vandet, men begge forældre er velkomne.
Børnene har en forælder med i vandet, som sammen med barnet, leger og laver øvelser, som stimulerer barnets motoriske udvikling. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Børnene lærer at begå sig i svømmehallen og i badelandet.
De skal lære hvordan det føles at være i vandet, hvor de får følelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vandet. De skal opnå færdigheder så de kan bevæge sig trygt rundt i bassinet og lege, dykke og udføre simple svømmeøvelser.
Børnene bliver mere og mere uafhængige af deres forældre i deltagelsen og forberedes til at kunne deltage på et Tangloppehold.
Børnene har en forælder med i vandet, som sammen med barnet, leger og laver øvelser, som stimulerer barnets motoriske udvikling. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Børnene lærer at begå sig i svømmehallen og i badelandet.
De skal lære hvordan det føles at være i vandet, hvor de får følelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vandet. De skal opnå færdigheder så de kan bevæge sig trygt rundt i bassinet og lege, dykke og udføre simple svømmeøvelser.
Børnene bliver mere og mere uafhængige af deres forældre i deltagelsen og forberedes til at kunne deltage på et Tangloppehold.
Børnene har en forælder med i vandet, som sammen med barnet, leger og laver øvelser, som stimulerer barnets motoriske udvikling. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Børnene lærer at begå sig i svømmehallen og i badelandet.
De skal lære hvordan det føles at være i vandet, hvor de får følelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vandet. De skal opnå færdigheder så de kan bevæge sig trygt rundt i bassinet og lege, dykke og udføre simple svømmeøvelser.
Børnene bliver mere og mere uafhængige af deres forældre i deltagelsen og forberedes til at kunne deltage på et Tangloppehold.
Børnene har en forælder med i vandet, som sammen med barnet, leger og laver øvelser, som stimulerer barnets motoriske udvikling. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Børnene lærer at begå sig i svømmehallen og i badelandet.
De skal lære hvordan det føles at være i vandet, hvor de får følelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vandet. De skal opnå færdigheder så de kan bevæge sig trygt rundt i bassinet og lege, dykke og udføre simple svømmeøvelser.
Børnene bliver mere og mere uafhængige af deres forældre i deltagelsen og forberedes til at kunne deltage på et Tangloppehold.
Børnene har en forælder med i vandet, som sammen med barnet, leger og laver øvelser, som stimulerer barnets motoriske udvikling. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Børnene lærer at begå sig i svømmehallen og i badelandet.
De skal lære hvordan det føles at være i vandet, hvor de får følelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vandet. De skal opnå færdigheder så de kan bevæge sig trygt rundt i bassinet og lege, dykke og udføre simple svømmeøvelser.
Børnene bliver mere og mere uafhængige af deres forældre i deltagelsen og forberedes til at kunne deltage på et Tangloppehold.
Børnene har en forælder med i vandet, som sammen med barnet, leger og laver øvelser, som stimulerer barnets motoriske udvikling. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Børnene lærer at begå sig i svømmehallen og i badelandet.
De skal lære hvordan det føles at være i vandet, hvor de får følelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vandet. De skal opnå færdigheder så de kan bevæge sig trygt rundt i bassinet og lege, dykke og udføre simple svømmeøvelser.
Børnene bliver mere og mere uafhængige af deres forældre i deltagelsen og forberedes til at kunne deltage på et Tangloppehold.
Børnene har en forælder med i vandet, som sammen med barnet, leger og laver øvelser, som stimulerer barnets motoriske udvikling. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Børnene lærer at begå sig i svømmehallen og i badelandet.
De skal lære hvordan det føles at være i vandet, hvor de får følelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vandet. De skal opnå færdigheder så de kan bevæge sig trygt rundt i bassinet og lege, dykke og udføre simple svømmeøvelser.
Børnene bliver mere og mere uafhængige af deres forældre i deltagelsen og forberedes til at kunne deltage på et Tangloppehold.
Børnene har en forælder med i vandet, som sammen med barnet, leger og laver øvelser, som stimulerer barnets motoriske udvikling. Det er dog kun barnet der tilmeldes holdet. Børnene lærer at begå sig i svømmehallen og i badelandet.
De skal lære hvordan det føles at være i vandet, hvor de får følelsen af at have kroppen, hovedet og ansigtet i vandet. De skal opnå færdigheder så de kan bevæge sig trygt rundt i bassinet og lege, dykke og udføre simple svømmeøvelser.
Børnene bliver mere og mere uafhængige af deres forældre i deltagelsen og forberedes til at kunne deltage på et Tangloppehold.
På Tangloppeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Vi forventer børnene kan deltage på holdet selvstændigt.
I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren. Børnene må gerne få hjælp til omklædning.
På Tangloppeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Vi forventer børnene kan deltage på holdet selvstændigt.
I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren. Børnene må gerne få hjælp til omklædning.
På Tangloppeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Vi forventer børnene kan deltage på holdet selvstændigt.
I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren. Børnene må gerne få hjælp til omklædning.
På Tangloppeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Vi forventer børnene kan deltage på holdet selvstændigt.
I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren. Børnene må gerne få hjælp til omklædning.
På Tangloppeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Vi forventer børnene kan deltage på holdet selvstændigt.
I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren. Børnene må gerne få hjælp til omklædning.
På Tangloppeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Vi forventer børnene kan deltage på holdet selvstændigt.
I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren. Børnene må gerne få hjælp til omklædning.
På Tangloppeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Vi forventer børnene kan deltage på holdet selvstændigt.
I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren. Børnene må gerne få hjælp til omklædning.
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
På Krabbeholdene lærer børnene de basale færdigheder i vandet. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hovedet og ansigtet. Kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Færdighederne lærer børnene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene deltager sammen med en forældre i vandet. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
Søløverne lærer de basale færdigheder i dybt vand. Hvordan det føles at have kroppen i vandet også hoved og ansigt, at kunne kontrollere sin vejrtrækning og holde vejret under vandet.
Vi arbejder med at vandet kan bære kroppen og hvordan kroppen kan flyde. Derefter lærer vi børnene hvordan de skal klare sig selv i vandet. Færdighederne lærer børene gennem lege og små øvelser, alene, i par eller i grupper.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Barnet skal have lyst til at lære at svømme i det dybe bassin.
Vi forventer at børnene kan deltage på holdet selvstændigt. I undervisningen forventer vi at børnene kan modtage en besked fra træneren eller hjælpetræneren.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
På blæksprutteholdene arbejdes der videre med de basale færdigheder. Svømmerne kan, uden hjælpemidler, svømme på det dybe. Gennem lege og øvelser lærer børnene crawl og rygcrawl som de primære svømmestile.
Svømmerne bliver på dette niveau præsenteret for butterfly, brystsvømning samt simple livredningsøvelser.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Fortrolig med det vippebassinet og besidde følgende færdigheder: Holde vejret og puste ud under vandet - flyde og glide på mave og ryg - svømme crawlben på mave og ryg - springe i fra kanten - samle ting op fra bunden.
Lakseholdene er for vores øvede svømmere. Svømmerne på dette niveau har svømmet i flere år og er trygge ved at svømme, dykke og springe i vandet på det dybe. Ud over crawl og rygcrawl øves der butterfly og brystsvømning.
Svømmerne bliver også udfordret med dykning, udspring og boldspil.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Skal kunne svømme 25 meter crawl og 25 meter rygcrawl - have kendskab til butterfly og brystsvømning - svømme butterflyben - dykke til bunden (dybt) - springe på hovedet.
Lakseholdene er for vores øvede svømmere. Svømmerne på dette niveau har svømmet i flere år og er trygge ved at svømme, dykke og springe i vandet på det dybe. Ud over crawl og rygcrawl øves der butterfly og brystsvømning.
Svømmerne bliver også udfordret med dykning, udspring og boldspil.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Skal kunne svømme 25 meter crawl og 25 meter rygcrawl - have kendskab til butterfly og brystsvømning - svømme butterflyben - dykke til bunden (dybt) - springe på hovedet.
Dette hold svømmer 1 time. Lakseholdene er for vores øvede svømmere. Svømmerne på dette niveau har svømmet i flere år og er trygge ved at svømme, dykke og springe i vandet på det dybe. Ud over crawl og rygcrawl øves der butterfly og brystsvømning.
Svømmerne bliver også udfordret med dykning, udspring og boldspil.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Skal kunne svømme 25 meter crawl og 25 meter rygcrawl - have kendskab til butterfly og brystsvømning - svømme butterflyben - dykke til bunden (dybt) - springe på hovedet.
Lakseholdene er for vores øvede svømmere. Svømmerne på dette niveau har svømmet i flere år og er trygge ved at svømme, dykke og springe i vandet på det dybe. Ud over crawl og rygcrawl øves der butterfly og brystsvømning.
Svømmerne bliver også udfordret med dykning, udspring og boldspil.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Skal kunne svømme 25 meter crawl og 25 meter rygcrawl - have kendskab til butterfly og brystsvømning - svømme butterflyben - dykke til bunden (dybt) - springe på hovedet.
Rescue Kid er for vores øvede svømmere. Svømmerne på dette niveau har svømmet i flere år og er trygge ved at svømme, dykke og springe i vandet på det dybe.
Ud over crawl øves der livredningsaktiviteter, som både afvikles som lege og inspireret af konkurrencelivredning.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Skal kunne svømme 25 meter crawl og 25 meter rygcrawl - dykke til bunden (dybt) - springe på hovedet.
Hajholdene er for svømmere som behersker crawl, rygcrawl og brystsvømning og stadig vil udvikle sine færdigheder med svømning og vil udfordres i vandet. Der arbejdes på at svømmerne bliver dygtige til de enkelte stilarter.
Vi forventer også du kan dykke til bunden på det dybe og springe på hovedet fra skamlen.
Målsætninger:
Forudsætninger:
Skal kunne svømme 25 meter crawl og 25 meter rygcrawl - have kendskab til butterfly og brystsvømning - svømme butterflyben - dykke til bunden (dybt) - springe på hovedet.
Dette medlemskab er et rent støttemedlemskab.
Det giver ikke adgang til svømmehold, rabatter eller lignende, men du bliver fuldgyldigt medlem af foreningen og får stemmeret til bl.a. generalforsamlinger.
Medlemskabet følger kalenderåret og er kun gyldigt i det år det er købt.